11 листопада 2021 року компанія Deutz відсвяткувала виробництво 10-мільйонного двигуна. Винуватцем урочистості став водневий двигун TCG 7.8 H2 новітньої розробки. Це чотиритактний шестициліндровий водневий двигун, створений на базі дизельного двигуна, що вже встиг себе зарекомендувати. Примітно, що у 1876 році інженер Ніколаус Август Отто, який згодом заснував DEUTZ AG, винайшов чотиритактний двигун, а сьогодні сучасний DEUTZ є піонером у розробці та виробництві екологічних приводних систем нового покоління із низьким та нульовим рівнем викидів.
«Десятимільйонний двигун є віхою в нашій довгій і успішній історії, і ми дуже пишаємося тим, що відзначаємо це досягнення. Чи то дизельний, електричний чи водневий, ми щодня винаходимо двигун наново. Ми створюємо для наших клієнтів найчистіші та найефективніші двигуни у світі. Зрештою, ми можемо досягти поставлених у Парижі кліматичних цілей лише працюючи разом», – зауважив д-р Франк Хіллер, генеральний директор DEUTZ AG.
Іна Брандес, міністр транспорту федеральної землі Північна Рейн-Вестфалія, особисто привітала компанію Deutz з досягненням рубежу десять мільйонів двигунів: «Понад 150 років DEUTZ AG створює двигуни, які використовуються в мобільних робочих машинах і транспортних засобах практично по всьому світу. DEUTZ продовжує і розвиває традиції свого засновника Ніколауса Августа Отто, розробляючи та виготовляючи гібридні двигуни, двигуни на паливних елементах та системи електричного приводу з низьким рівнем викидів. Вітаю з виробництвом десятимільйонного двигуна і бажаю вам всього найкращого у майбутньому».
Стратегією DEUTZ на найближчі роки є курс на розробку та виробництво комплексних систем електроприводу, систем на паливних елементах, а також двигунів на відновлюваному паливі. Водневий двигун Deutz TCG 7.8 H2 був офіційно представлений в серпні цього року і запланований до запуску в масове виробництво в 2024 році. У 2022-23-му році двигун пройде передсерійну експлуатацію та додаткові випробування у реальних умовах. TCG 7.8 H2 доповнює “зелену” продуктову лінійку електричних та гібридних рішень eDeutz, анонсовану ще у 2017 році. Крім того, компанією анонсовано стратегічне партнерство з виробником паливних елементів Blue World Technologies, яке посилить позиції DEUTZ у сегменті вуглецево-нейтральних приводних систем мобільного та стаціонарного застосування.
Окремо відзначимо, що всі двигуни Deutz, що відповідають стандарту викидів Stage V (найсуворішому стандарту викидів ЄС), схвалені для роботи на альтернативних видах палива (біодизель).